Sabtu, 31 Oktober 2009

pelupa yang hingar bingar

aku masih ga percaya dengan semua yang kau lihat.. dan masih sangat tak meyakini aku punya jati diri..??? semua jadi tanda tanya.. lalu kemunafikan ku.. aku lelah dan sangat bingar memikirkannya....

yakini aku manusia....???

kurasa aku seonggok batu atau sampah...


aku membenci keadaan ku.. aku terlalu takut melihat tantangan hidup yang semakin buatku menggelepar tak berdaya.. aku gila.. aku kerasukan.. dan aku bukan diriku sendiri...
KEMATIAN

aku irada gardilla yang hidup dengan tulang2 kokoh.. aku yang mati dalam kerapuhanku
aku si IRADA yang ber otot kaku yang menggendor dengan ke tidak PDan ku..
aku si dilla yang renta...

menempuh yang ku sebut.. perjalann berkarat...
aku ingin merangkum duniaku.. dengan sebuah karya.. yang berharga.. lalu aku hanya sparuh dari lempengan besi yang hanya akan memanas dalam api...
mendaki yang ku sebut.. rongsokan dunia...
yang ingin ku buat jadi benda mahal.. yang di beli dengan kepuasan dan decak kagum..
lalu aku hanya sebuah kerangka muda yang berilmu dangkal..
aku GILA.. dan berkali-itu ku sebut sampai isi kepala ku hilang seutuhnya...

aku mengenal orang2 yang hanya akan merontokkan rambutku..
aku mengenal orang2 yang hanya akan meruntuhkan aku
itu hanya ambisiusku ... pesimis ku.. atau aku hanya si GILA yang renta?

aku merenta.. jari2 ku hancur..
aku merenta.. dengan ku bohongan ku...
aku mrenta dengan ketidak yakinanku..
aku hancur dengan ke hampaan yang buatku mati...

aku si dila yang GILA.. mati..
jasad yang lapukk
dan aku memamaki diri ku sendiri

TUHAN KU ya ALLAH....
aMPUNI KREATIFITASKU DALaM MENGELUH
AMPUN YA ALLAH

Tidak ada komentar:

Posting Komentar